1- برای ثبت
درخواست مجوز از کجا باید شروع کنم ؟
براي درخواست هر خدمتي در سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا و فقط براي يكبار بايد عضو سامانه شويد و
از آن پس با نام كاربري و رمز عبوري كه در اختيار شما قرار مي گيرد، در هر زمان و
براي هر يك از خدمات قابل ارائه توسط سامانه مي توانيد وارد سامانه شده و درخواست
ثبت نمائيد.
2- چه نوع خدماتي از طريق سامانه ارائه مي شود؟
1-1- صدور پروانه ها و مجوزها
2-2پرداخت
يارانه صادرات محصولات كشاورزي
3-2- مجوز مرتعداري
4-3-ثبت اطلاعات واحدهاي توليدي از جمله توزيع سوخت چاههاي آب
كشاورزي
3-وضعيت درخواست خود را چگونه بررسي كنم ؟
از گزينه پيگيري درخواست در صفحه اصلي
سامانه پنجره واحد کشاورز نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبوري كه در
زمان درخواست ثبت نموده ايم را وارد مي نمائيم و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.
و تمامي درخواستهايي كه تا كنون وارد نموده
ايم را مشاهده مي نمائيم .
براي مشاهده مشخصات درخواست روي دكمه
جزئيات درخواست مورد نظر كليك مي نمائيم .
و براي اطلاع از آخرين وضعيت درخواست روي
دكمه گردش كار كليك مي نمائيم.
4- چگونه مي توانم درخواست بدهم ؟
|
از گزينه ثبت نام
در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا مشخصات شخص حقيقي يا شخص حقوقي و
يا شخص مشاع (شراكت چند نفر) را ثبت مي نمائيم.
سپس در گزينه
درخواست خدمات نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبور خود را كه در زمان
ثبت نام ثبت نموده ايم را وارد نموده و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.
سپس گزينه درخواست
خدمات جديد را كليك نموده و گروه خدمت مورد نظر خود را انتخاب مي نمائيم و سپس
روي خدمت مورد خود كليك مي نمائيم شرايط و ضوابط را به دقت مطالعه نموده و در
صورت پذيرفتن آن تيك قبول را مي زنيم و دكمه ادامه را كليك مي نمائيم.
دراين صفحه مي
بايست مشخصات درخواست خود را وارد نمائيم.
ابتدا از گزينه
اضافه نمودن محصول جديد، نوع طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس ساير
اطلاعات خواسته شده را بصورت دقيق وارد مي نمائيم و محل طرح مورد نظر را نيز
انتخاب مي نمائيم(بر اساس استان، شهرستان، بخش، دهستان، روستا) وبه مرحله بعد مي
رويم.
در اين صفحه و صفحه
بعد مي بايست تصوير اصل مدارك مورد نياز را با كليك روي دكمه بارگذاري و انتخاب
تصوير مورد نظراضافه نموده و پس از پرداخت اكترونيكي تعرفه مورد نظر(در صورت
نياز) دكمه ارسال را كليك مي نمائيم و درخواست مورد نظر در سامانه ثبت مي گردد و
كد پيگيري را پرينت نموده و نزد خود جهت پيگيري درخواست نگهداري مي نمائيم.
|