امروز : پنج شنبه 9 فروردین 1403 بروزرسانی:1402/12/29
خدمات دارای شناسه خدمت برای مشاهده اطلاعات کامل لطفاً روی ایکن کلیک نمایید بزنید
تماس با پشتیبانی
آقای کیا کارشناس پشتیبانی سایت پنجره واحد کشاورز تلفن 64582297
آقای امیر شعاع حسني کارشناس ناظر خدمت شماره تلفن 66944444 داخلی 2345
1397/06/25

ميز خدمت الكترونيكي    (کد شناسه خدمت : 13021205105)

  • شرح خدمت
    • مجوز نوسازی و بهسازی استخرهای دو منظوره کشاورزی و پرورش ماهی (صدور مجوزهای آبزی پروری)
  • مستندات مورد نياز
    • به پیوست 1و 2 مراجعه گردد
  • قوانين و مقررات
    • به پیوست 1 و 2 مراجعه گردد
  • پاسخ به سوالات متداول
    • 1- برای ثبت درخواست مجوز از کجا باید شروع کنم ؟

      براي درخواست هر خدمتي در سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا و فقط براي يكبار بايد عضو سامانه شويد و از آن پس با نام كاربري و رمز عبوري كه در اختيار شما قرار مي گيرد، در هر زمان و براي هر يك از خدمات قابل ارائه توسط سامانه مي توانيد وارد سامانه شده و درخواست ثبت نمائيد.

      2- چه نوع خدماتي از طريق سامانه ارائه مي شود؟

      1-1- صدور پروانه ها و مجوزها

      2-2پرداخت يارانه صادرات محصولات كشاورزي

      3-2- مجوز مرتعداري

      4-3-ثبت اطلاعات واحدهاي توليدي از جمله توزيع سوخت چاههاي آب كشاورزي

      3-وضعيت درخواست خود را چگونه بررسي كنم ؟

      از گزينه پيگيري درخواست در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد کشاورز نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبوري كه در زمان درخواست ثبت نموده ايم را وارد مي نمائيم و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.

      و تمامي درخواستهايي كه تا كنون وارد نموده ايم را مشاهده مي نمائيم .

      براي مشاهده مشخصات درخواست روي دكمه جزئيات درخواست مورد نظر كليك مي نمائيم .

      و براي اطلاع از آخرين وضعيت درخواست روي دكمه گردش كار كليك مي نمائيم.

      4- چگونه مي توانم درخواست بدهم ؟


      از گزينه ثبت نام در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا مشخصات شخص حقيقي يا شخص حقوقي و يا شخص مشاع (شراكت چند نفر) را ثبت مي نمائيم.

      سپس در گزينه درخواست خدمات نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبور خود را كه در زمان ثبت نام ثبت نموده ايم را وارد نموده و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.

      سپس گزينه درخواست خدمات جديد را كليك نموده و گروه خدمت مورد نظر خود را انتخاب مي نمائيم و سپس روي خدمت مورد خود كليك مي نمائيم شرايط و ضوابط را به دقت مطالعه نموده و در صورت پذيرفتن آن تيك قبول را مي زنيم و دكمه ادامه را كليك مي نمائيم.

      دراين صفحه مي بايست مشخصات درخواست خود را وارد نمائيم.

      ابتدا از گزينه اضافه نمودن محصول جديد، نوع طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس ساير اطلاعات خواسته شده را بصورت دقيق وارد مي نمائيم و محل طرح مورد نظر را نيز انتخاب مي نمائيم(بر اساس استان، شهرستان، بخش، دهستان، روستا) وبه مرحله بعد مي رويم.

      در اين صفحه و صفحه بعد مي بايست تصوير اصل مدارك مورد نياز را با كليك روي دكمه بارگذاري و انتخاب تصوير مورد نظراضافه نموده و پس از پرداخت اكترونيكي تعرفه مورد نظر(در صورت نياز) دكمه ارسال را كليك مي نمائيم و درخواست مورد نظر در سامانه ثبت مي گردد و كد پيگيري را پرينت نموده و نزد خود جهت پيگيري درخواست نگهداري مي نمائيم

      1- برای ثبت درخواست مجوز از کجا باید شروع کنم ؟

      براي درخواست هر خدمتي در سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا و فقط براي يكبار بايد عضو سامانه شويد و از آن پس با نام كاربري و رمز عبوري كه در اختيار شما قرار مي گيرد، در هر زمان و براي هر يك از خدمات قابل ارائه توسط سامانه مي توانيد وارد سامانه شده و درخواست ثبت نمائيد.

      2- چه نوع خدماتي از طريق سامانه ارائه مي شود؟

      1-1- صدور پروانه ها و مجوزها

      2-2پرداخت يارانه صادرات محصولات كشاورزي

      3-2- مجوز مرتعداري

      4-3-ثبت اطلاعات واحدهاي توليدي از جمله توزيع سوخت چاههاي آب كشاورزي

      3-وضعيت درخواست خود را چگونه بررسي كنم ؟

      از گزينه پيگيري درخواست در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد کشاورز نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبوري كه در زمان درخواست ثبت نموده ايم را وارد مي نمائيم و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.

      و تمامي درخواستهايي كه تا كنون وارد نموده ايم را مشاهده مي نمائيم .

      براي مشاهده مشخصات درخواست روي دكمه جزئيات درخواست مورد نظر كليك مي نمائيم .

      و براي اطلاع از آخرين وضعيت درخواست روي دكمه گردش كار كليك مي نمائيم.

      4- چگونه مي توانم درخواست بدهم ؟


      از گزينه ثبت نام در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد کشاورز ابتدا مشخصات شخص حقيقي يا شخص حقوقي و يا شخص مشاع (شراكت چند نفر) را ثبت مي نمائيم.

      سپس در گزينه درخواست خدمات نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبور خود را كه در زمان ثبت نام ثبت نموده ايم را وارد نموده و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.

      سپس گزينه درخواست خدمات جديد را كليك نموده و گروه خدمت مورد نظر خود را انتخاب مي نمائيم و سپس روي خدمت مورد خود كليك مي نمائيم شرايط و ضوابط را به دقت مطالعه نموده و در صورت پذيرفتن آن تيك قبول را مي زنيم و دكمه ادامه را كليك مي نمائيم.

      دراين صفحه مي بايست مشخصات درخواست خود را وارد نمائيم.

      ابتدا از گزينه اضافه نمودن محصول جديد، نوع طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس ساير اطلاعات خواسته شده را بصورت دقيق وارد مي نمائيم و محل طرح مورد نظر را نيز انتخاب مي نمائيم(بر اساس استان، شهرستان، بخش، دهستان، روستا) وبه مرحله بعد مي رويم.

      در اين صفحه و صفحه بعد مي بايست تصوير اصل مدارك مورد نياز را با كليك روي دكمه بارگذاري و انتخاب تصوير مورد نظراضافه نموده و پس از پرداخت اكترونيكي تعرفه مورد نظر(در صورت نياز) دكمه ارسال را كليك مي نمائيم و درخواست مورد نظر در سامانه ثبت مي گردد و كد پيگيري را پرينت نموده و نزد خود جهت پيگيري درخواست نگهداري مي نمائيم.

  • مدت زمان انجام خدمت
    • 20 روز کاری
  • هزينه هاي مورد نياز براي دريافت خدمت
    • طبق تبصره 3 ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغیه 23579/020 مورخ 21/8/93 وزیر جهاد کشاورزی هر ساله هزینه تعرفه جدید ابلاغ میشود و هر کدام از فرآیندها هزینه خاص خودشان را دارند.
  • مسئول اصلي ارائه خدمت
    • معاونت توسعه آبزی پروری
  • مراحل انجام فرآیند
    • به پیوست 1 مراجعه گردد
  • مدارک مورد نیاز
    • شناسنامه ، کارت ملی ، کارت پایان خدمت ، مدارک ثبت شرکت ، روزنامه رسمی ، درخواست كتبي، بازديد كارشناسي، كپي سند مالكيت آب و زمين يا اجاره نامه رسمی ، كپي آخرين مدرك تحصيلي، پروانه بهداشتی موافقت اصولی اداره کل دامپزشکی
شرح :


فایلهای پیوست و راهنما

تصاویر پیوست

نظر خود را ارسال نمایید
نام
نظرات
پست الکترونیکی

نوع
کد  امنیتی
فرم نظرسنجی

نظرات خوانندگان