1 - براي ثبت درخواست مجوز از كجا بايد شروع كنم ؟
براي درخواست هر خدمتي در سامانه پنجره واحد كشاورز ابتدا و فقط براي يكبار بايد عضو سامانه شويد و از آن پس با نام كاربري و رمز
عبوري كه در اختيار شما قرار مي گيرد، در هر زمان و براي هر يك از خدمات قابل ارائه توسط سامانه مي توانيد وارد سامانه شده و
درخواست ثبت نمائيد.
2- چه نوع خدماتي از طريق سامانه ارائه مي شود؟
2-1 صدور پروانه ها و مجوزها
2-2 پرداخت يارانه صادرات محصولات كشاورزي
2-3 مجوز مرتعداري
2-4 ثبت اطلاعات واحدهاي توليدي از جمله توزيع سوخت چاههاي آب كشاورزي
3 -وضعيت درخواست خود را چگونه بررسي كنم ؟
از گزينه پيگيري درخواست در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد كشاورز نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبوري كه در زمان
درخواست ثبت نموده ايم را وارد مي نمائيم و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.
و تمامي درخواستهايي كه تا كنون وارد نموده ايم را مشاهده مي نمائيم.
براي مشاهده مشخصات درخواست روي دكمه جزئيات درخواست مورد نظر كليك مي نمائيم.
و براي اطلاع از آخرين وضعيت درخواست روي دكمه گردش كار كليك مي نمائيم.
-4 چگونه مي توانم درخواست بدهم ؟
از گزينه ثبت نام در صفحه اصلي سامانه پنجره واحد كشاورز ابتدا مشخصات شخص حقيقي يا شخص
حقوقي و يا شخص مشاع (شراكت چند نفر) را ثبت مي نمائيم.
سپس در گزينه درخواست خدمات نام كاربري (كد ملي يا شناسه ملي) و رمز عبور خود را كه در زمان ثبت
نام ثبت نموده ايم را وارد نموده و دكمه ورود را كليك مي نمائيم.
سپس گزينه درخواست خدمات جديد را كليك نموده و گروه خدمت مورد نظر خود را انتخاب مي نمائيم و
سپس روي خدمت مورد خود كليك مي نمائيم شرايط و ضوابط را به دقت مطالعه نموده و در صورت
پذيرفتن آن تيك قبول را مي زنيم و دكمه ادامه را كليك مي نمائيم.
دراين صفحه مي بايست مشخصات درخواست خود را وارد نمائيم .
ابتدا از گزينه اضافه نمودن محصول جديد، نوع طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس ساير اطلاعات
خواسته شده را بصورت دقيق وارد مي نمائيم و محل طرح مورد نظر را نيز انتخاب مي نمائيم(بر اساس
استان، شهرستان، بخش، دهستان، روستا) وبه مرحله بعد مي رويم.
در اين صفحه و صفحه بعد مي بايست تصوير اصل مدارك مورد نياز را با كليك روي دكمه بارگذاري و
انتخاب تصوير مورد نظراضافه نموده و پس از پرداخت اكترونيكي تعرفه مورد نظر(در صورت نياز) دكمه
ارسال را كليك مي نمائيم و درخواست مورد نظر در سامانه ثبت مي گردد و كد پيگيري را پرينت نموده و
نزد خود جهت پيگيري درخواست نگهداري مي نمائيم.