امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/12/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:05 PM 1399/08/10 تعداد بازدید: 196
  به منظور بازسازي ذخاير ماهيان و تداوم فعاليت هاي صيد و صيادي در چاه نيمه چهارم، تعداد ۱۰۰ هزار قطعه بچه ماهي از گونه فيتوفاگ با حضور دكتر سرگزي نماينده محترم مردم سيستان در مجلس شوراي اسلامي...

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان (آبهاي داخلي)؛ به منظور بازسازي ذخاير ماهيان و تداوم فعاليت هاي صيد و صيادي در چاه نيمه چهارم، تعداد ۱۰۰ هزار قطعه بچه ماهي از گونه فيتوفاگ با حضور دكتر سرگزي نماينده محترم مردم سيستان در مجلس شوراي اسلامي، شمس آبادي دادستان كل استان، پورنگ دادستان شهرستان زهك و جمعي از معتمدين و صيادان منطقه سيستان در محل چاه نيمه چهارم رهاسازي شد.
در طي اين مرحله از رهاسازي، دكتر سرگزي نماينده محترم مردم سيستان، چاه نيمه چهارم را كه داراي وسعتي در حدود ۱۰ هزار هكتار مي باشد بعنوان يكي از پتانسيل هاي منحصر به فرد منطقه سيستان در زمينه توسعه فعاليت هاي شيلاتي دانستند كه در شرايط خشكسالي حاكم بر منطقه سيستان با رهاسازي گسترده بچه ماهي در آن مي تواند نقش اساسي در اشتغال خانوار هاي صياد و صيد و ارائه ماهي ارزان قيمت در بازار هاي منطقه سيستان داشته باشد.
قابل ذكر است كه قبل از رهاسازي بچه ماهي در چاه نيمه، دكتر سرگزي و هيئت همراه با حضور در مركز بازسازي ذخاير ماهي زهك از فعاليت ها و بخش هاي مختلف اي مركز بازديد نمودند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)