امروز : پنج شنبه 30 فروردین 1403 بروزرسانی:1402/12/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

4:32 PM 1401/01/11 تعداد بازدید: 750
يوم الله 12 فروردين روز تجلي مشاركت و همدلي واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود و كشور است.

يوم الله 12 فروردين روز تجلي مشاركت و همدلي واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود و كشور است.
دوازدهم فروردين، روز ظهور و ميلاد شخصيت واقعي مردم مسلمان ايران، روز ميلاد جمهوري اسلامي و به ثمر نشستن خون هزاران شهيدي است كه زمينه ساز برقراري حكومت عدل اسلامي در كشورمان بودند. دوازدهم فروردين، سرآغاز حيات واقعي انقلاب اسلامي و نخستين گام در راه استقرار حكومت متكي بر آراي واقعي مردم و روز شناساندن پيروان و دشمنان انقلاب و جدا كردن صف آنان است. در يك كلام، دوازده فروردين روز فرقان است.
تشكيل جمهوري اسلامي نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و براي آنان استقلال و آزادي را به ارمغان آورد، بلكه اميد را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت كه آنان نيز مي توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه اي از وعده خداوند تبارك و تعالي را ببينند؛ همان وعده پيروزي مستضعفان بر مستكبران را، كه كتاب وحي، آن را نويد مي دهد.
هدف پاياني در شعارهاي مردم، جمهوري اسلامي بود. كلمه «جمهور» به معناي توده مردم است و گنجانده شدن چنين كلمه اي براي نظامِ بعد از انقلاب، مردمي بودن آن را نشان مي دهد و تأثير رأي مردم را در سرنوشت خودشان، بيان مي كند. واژه «اسلامي» نيز آن را از ديگر نظام هاي جمهوري جدا مي نمايد و بر حاكميت ارزش هاي الهي و قرآني بر اجزاي نظام دلالت مي كند.
دراين راستا اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان (آبهاي داخلي) به نمايندگي از خانواده بزرگ شيلات استان،  اين روز فرخنده  را به تمام ملت شريف ايران بويژه مردم سرافراز استان سيستان و بلوچستان تبريك و تهنيت عرض نموده واعلام مي دارد در مسير اهداف انقلاب اسلامي براي تحقق آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي همچون سال هاي گذشته با اتحاد و انسجام و تجديد بيعت با آرمانهاي والاي شهدا و امام شهدا و پشت سر ولي زمانه و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي،حضرت آيت ا... خامنه اي (دامت بركاته) حركت مينمايند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)